Jak Benefits pomaga ulepszyć pakiet socjalny: doświadczenie GP Solutions
GP Solutions to międzynarodowa firma IT, ekspert w tworzeniu unikalnych rozwiązań technologicznych w branży turystyki i podróży, z bogatym doświadczeniem w sektorze bankowym i finansowym, e-commerce, mediach społecznościowych oraz marketingu internetowym.
GP Solutions znajduje się w top 100 najlepszych centrów rozwoju oprogramowania w Europie Wschodniej, jest jednym ze zwycięzców Accredited Top Software Companies 2020 oraz posiada nagrodę “Best IT Solution for Tour Operators”.
-
-
Rok założenia: 2002
Siedziba główna: Monachium, Niemcy
Strona internetowa: https://gpsolutions.com/
Produkt: programu lojalnościowego
Dlaczego GP Solutions potrzebował programu lojalnościowego
Firma działa na rynku od ponad 20 lat. Zespoły i każdy pracownik indywidualnie są jedną z głównych wartości wpisanych w kulturę korporacyjną firmy od samego początku jej istnienia. Dlatego HR i PR Team, a także dział administracji, starają się robić wszystko, aby każdy pracownik GP Solutions nie tylko doświadczał uznania zawodowego i rozwoju w pracy nad projektami, ale także otrzymywał ludzką troskę i zaangażowanie. Dużą uwagę poświęca się pakietowi socjalnemu i dodatkowym benefitom.
Program wsparcia korporacyjnego dla pracowników obejmuje możliwość odwiedzania kawiarni i restauracji, uprawiania sportu, zakupu towarów i korzystania z różnego rodzaju usług ze zniżkami. Realizacja takiej możliwości wymaga dużych zasobów, zarówno przy tworzeniu, jak i przy utrzymaniu oraz rozwoju programu, ponieważ trzeba stale negocjować z lokalami, aktualizować oferty, rozszerzać bazę partnerów i rozwiązywać pojawiające się problemy.
Dlaczego wybrano GetBenefits.pl?
Początkowo w GP Solutions podjęto próbę stworzenia własnego systemu zniżek korporacyjnych, angażując wewnętrzny zespół programistów i pracowników administracyjnych do zarządzania oraz wyszukiwania partnerów. Jednak proces ten zaczął sprawiać pewne trudności, ponieważ opracowanie, uruchomienie, wsparcie i rozwój wymagały wiele zasobów czasowych. A wszyscy wiemy, że czas to pieniądz.
- rozbudowana sieć partnerska oferująca różnego rodzaju usługi, lokale i sklepy na terenie całej Białorusi, której aktualność i rozwój jest zapewniany przez zespół serwisu. Istnieje również możliwość dodania do bazy partnerów, z którymi firma ma bezpośrednie umowy o zniżkach lub specjalnych warunkach współpracy;
- opłaty tylko za pracowników, którzy korzystają z systemu;
- panel administratora, w którym PR Team odpowiedzialny za ten obszar może przeglądać całą statystykę dotyczącą korzystania z GetBenefits.pl przez pracowników;
- pojawienie się aplikacji mobilnej na Androida i iOS. Teraz cała baza partnerów jest zawsze pod ręką;
- szybkie wsparcie techniczne, które rozwiązuje wszelkie problemy między pracownikiem a lokalem/sklepem.
Co się zmieniło po podłączeniu do serwisu GetBenefits.pl?
System został szybko uruchomiony, zaoszczędzono spory budżet, a także uniknięto wszelkich trudności, ponieważ teraz wszystkimi kwestiami zajmuje się zespół GetBenefits.pl. Dużym plusem był bezpłatny okres próbny, który pozwolił zapoznać się z mechaniką, pracą zespołu i zrozumieć, czy serwis spełni oczekiwania firmy.
Teraz GP Solutions nie musi wydawać wewnętrznych zasobów na utrzymanie i aktualizację korporacyjnego systemu zniżek. Pracownicy nawet żartują, czy można zmniejszyć liczbę partnerów, bo jest ich tak wielu, że trudno się zdecydować;)